NADDIE'S NONSENSE OF THE DAY

- when you have everything to give up, you have the rest of the world for your taking ~

14 April 2009

Alkisah Tangisan Diri Sendiri

Adakah anda seorang yang emo?

Yup. Aku adalah seorang yang emo and I have no problem showing my emotional side off to people.

Selalu menangis?

Bese2 aje. But as I'm contstantly on emotional roller coaster, I dont need reason to cry. Biler aku nak nangis, nangis je la.

Adakah anda menangis apabila menonton/baca cerita sedih?

Yup. All the time :)

Kali terakhir anda menangis sekuat hati?
Tak ingat la biler. Ohh...masa kat miri kot, mase tu baru balik offshore and esoknye nak naik flight balik KL. Mase tu cuti CNY. Walaupon aku x dpt cuti CNY yg panjang, kalau pg offshore dpt unrecorded leave. hehe~

Kenapa anda menangis waktu itu?
Hahaha...

Apa yg anda lakukan sewaktu itu?
Pas nangis, makan nasi goreng kampung ngn telur goreng (room service tau, makan pkol 10pm, abess diet), sambil tgk transformer.

Adakah anda rasa anda patut menangis ketika itu?
Crying is a good way to make you feel better. So go ahead and cry, baby!

Pernah ke menenangkan kawan yg sedang menangis?
Ntah...

Kalau anda menangis, adakah di depan seseorang or sorangsorang?
Seperti biasa, ikut ske mood masa tu la. Ehe~

Adakah anda menelefon seseorang ketika menangis untuk meluahkan masalah?
If I remember correctly, I called my bf (skrang dah jadi husband) lepas langgar satu motor dekat simpang empat. Keta waja mmg remuk kt belah passenger kt depan. Padahal mase tu dah settle sme. Penunggang motor tu x mintak ganti rugi pon, just die soh anta n bayar die nye treatment kat klinik. Tu pon duit aku tak cukup, last2 penunggang motor tu byr sendiri. hahaha~ Biler dah abess sme tuh, baru lah plak rase nak nangis dasat2...

Pernahkah anda menangis ketika sedang sms dengan seseorang?
Ohhh...I must be one emotional wreck if this happens to me.

Kenapa?
X nangis la mase sms

Adakah dia tahu anda menangis ketika itu?
X nangis la mase sms

Anda rasa bilakah anda akan menangis lagi?
Ohhh...kalau aku tau biler aku akan menangis lagi, maka aku ader bakat utk jadi fortune teller.

I tag:
Nobodies~

5 comments:

  1. hu2..makin rajin wat tag ne cik kak~

    ReplyDelete
  2. weeii .. baik ko makan koey teow goreng kat hotel imperial .. best gileee ooo ... aku punyer diet ntah mana2 kalo gi miri ... ;p

    ReplyDelete
  3. Hafizd, saje je. Kalau kau nak buat gak siler lah (padahal aku berlambak2 post lain yg save as draft je, blom cukup bess utk dipublish)

    ina, pg makan nasi lelapan, beli kek lapis sarawak kt jeti kg wayarles nx time ko pg miri :)

    ReplyDelete
  4. ooo .. ko tak caya ehh kuey teow tuh sedap .. nanti aku suh syueib bungkus bagi ko rase .. bukan makan tau ... ahahahha

    ReplyDelete
  5. yucks..
    bungkus dari miri sampei cni...
    nnti aku pegi sana aku rase la~

    ReplyDelete

This is how i think but you might think otherwise, so let's share that thought!!
Thanks for sharing :)