NADDIE'S NONSENSE OF THE DAY

- when you have everything to give up, you have the rest of the world for your taking ~

24 November 2009

Introducing...CekKu dan CekPu

I think this is the first time I'm blogging about these two cuties. They are CekKu dan CekPu and video nie ialah aksi2 derang main yg super duper cute i like!! I've posted this at my Facebook page tp nak post je lagi!!!

They came over (and obviously stayed over) at my parents house. Mak die dulu pon masa kecik2 dtg makan free kt umah kitorg jugak, biler die dah beranak die bwk skali anak2 die dtg. Kadang2 husband die (or not) pon dtg curik2 makan free kt umah kitorg jugak tp husband die cam takut2 sket. Kitorg tak halau sbb kesian. And I think mak die sudah bunting lagi and ayah cam nak buang mak die and I was like kesian oke!!! Biar je la, die jaga anak2 die sendiri pon. Tp x tau la...they do make a mess and do need cleaning after if not looking after.

Vid nie was taken masa aildilfitri hari tu. Now, derang dah besar sket and makin pandai maen and makin makan byk and dah pakai loceng. Very adorable!!! Derang nie stok2 tak takut org, kalau nampak ader org lalu derang kejar. Ehe~

p/s: Nur panggil derang nie Crouch and Torres after football players tu. Tp aku confuse which one is which one so to me they are CekKu dan CekPu. :) ohh...and they are jantan, aku mule2 ingat betina...hahaha~

No comments:

Post a Comment

This is how i think but you might think otherwise, so let's share that thought!!
Thanks for sharing :)